Iškvietimas ir Produkto Atnaujinimas (PUD)

Čia Jūs galite pasitikrinti ar Jūsų Honda automobiliui galioja Iškvietimo arba PUD kampanija.

Kas yra Iškvietimas?

Iškvietimu klientui pranešama apie galimą gamintojo defektą, kuris neigiamai gali įtakoti automobilio saugumą.

Kas yra Produkto Atnaujinimas (PUD)?

PUD neturi jokios įtakos automobilio saugumui. Tačiau, besivystant naujoms technologijoms, atsiranda galimybė integruoti naujas savybes arba funkcijas į automobilius, kurie jau yra išleisti į rinką.

Iškvietimas yra esminis automobilio saugumo užtikrinimo būdas, todėl klientas, gavęs Iškvietimo Pranešimą, turi kaip galima greičiau atgabenti savo automobilį patikrinimui pas artimiausią autorizuotą Honda atstovą. PUD atlikimas pagerins bendrą produkto arba vairavimo kokybę, todėl Honda pataria visada atlikti PUD kai tai yra įmanoma.

Abi kampanijos, Iškvietimas ir PUD, klientui yra nemokamos.

Patikrinkite čia pats

Užpildykite žemiau esantį teksto langelį ir patikrinkite ar Jūsų automobiliui galioja Iškvietimo arba PUD kampanija. Atkreipkite dėmesį, kad Honda gali užtikrinti tikslią pajiešką tik tiems automobiliams, kurie buvo skirti ir parduoti Baltijos ir Šiaurės šalims. Jei Jūs esate nusipirkę automobilį iš kitų Europos šalių arba nesate tikras dėl Jūsų automobilio kilmės, prašome susisiekti su artimiausiu Autorizuotu Honda atstovu.




VIN: Kas yra VIN?